Καταχώρηση & Διαχείριση Αιτημάτων

Η Υπηρεσία Καταγραφής & Διαχείρισης Αιτημάτων παρέχεται μέσω σύγχρονης διαδικτυακής πλατφόρμας και αναπτύχθηκε για να εξυπηρετεί μεγάλους οργανισμούς του Δημοσίου & Ιδιωτικού τομέα, οι οποίοι απευθύνονται σε μεγάλες πληθυσμιακές ομάδες και διαχειρίζονται καθημερινά πληθώρα αιτημάτων όπως αιτήσεις για παροχές, καταγγελίες, προβλήματα, προτάσεις κλπ.

Ο σχεδιασμός της Υπηρεσίας έγινε με σκοπό να αποτελέσει ένα μέσο αμφίδρομης επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των χρηστών, όπου σε σύντομο χρονικό διάστημα, θα μπορούν να διεκπεραιώνουν τα αιτήματα τους σε ένα σύγχρονο διαδικτυακό περιβάλλον διαχείρισης. Παράλληλα, ο οργανισμός έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί τα αιτήματα με απλό τρόπο, μεταφέροντας άμεσα και στοχευμένα όλα τα αιτήματα στα αρμόδια τμήματα.

Η Υπηρεσία αποτελεί καινοτόμα και σύγχρονη προσέγγιση καταγραφής και διαχείρισης αιτημάτων.

7

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

  • Πλήρης παραμετροποίηση και προσαρμογή στις ανάγκες του οποιουδήποτε οργανισμού.
  • Σημαντικά οικονομικά οφέλη από την παροχή της Υπηρεσίας μέσω διαδικτύου, χωρίς την ανάγκη για εγκατάσταση οποιουδήποτε εξοπλισμού.
  • Εργαλείο διοίκησης για στρατηγικές αποφάσεις.
  • Έλεγχος αποτελεσματικότητας υφιστάμενων υπηρεσιών.
  • Λεπτομερής ιχνηλάτηση (auditing).
  • Απόλυτη καταγραφή δεδομένων και αναλυτικά στατιστικά στοιχεία.
  • Προώθηση της διαφάνειας και της αμφίδρομης επικοινωνίας με τους τελικούς χρήστες.