H InDigital ανέπτυξε τo Αυτόματο Σύστημα Καταχώρισης & Διαχείρισης Εγγράφων InDMS (Intelligent Document Management System) για να δώσει λύση στην αυξανόμενη ανάγκη για αποδοτικότερη διαχείριση των εγγράφων μιας επιχείρησης. To InDMS αποτελεί μια σύγχρονη λύση σχεδιασμένη σε περιβάλλον διαχείρισης μέσω web browser. Η οπτική σύνθεση και η χρονική συμπεριφορά του περιβάλλοντος διαχείρισης είναι ένα συγκριτικό πλεονέκτημα του. Η αλληλεπίδραση χρήστη – πληροφορίας έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι εύκολη στη χρήση, αποτελεσματική και γρήγορη.
Πλεονεκτήματα
Το InDMS περιέχει ειδικό Cosign Connector για να επιτρέπει στους χρήστες να υπογράφουν ψηφιακά τα έγγραφα τους. Με εύκολο και απλό τρόπο γίνεται η υπογραφή, ο έλεγχος και η αποδοχή των εγγράφων που βρίσκονται κεντρικά αποθηκευμένα στο InDMS, χωρίς να χρειάζεται καμία εγκατάσταση στον τοπικό υπολογιστή. Το ψηφιακό πιστοποιητικό προέρχεται από την Εθνική Κεντρική Διαδικτυακή Πύλη Δημόσιας Διοίκησης «ΕΡΜΗΣ».
Επιπλέον, το InDMS περιέχει ειδική εφαρμογή Διαχείρισης Έργων (project management) που επιτρέπει την συστηματοποιημένη, μεθοδική οργάνωση όλων των εργασιών της επιχείρησης καθώς και εξειδικευμένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Πρωτοκόλλου.